مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 14:402023-12-23سياسي

نقش قابل توجه زنان در افزایش مشارکت در انتخابات


یکی از اقشاری که نقش قابل توجهی در انتخابات پیش رو دارند بانوان هستند، به طور کلی بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند و قطعا بانوان فرزانه، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس: یادداشت، زکیه عبداللهیان: یکی از اقشاری که نقش قابل توجهی در انتخابات پیش رو دارند بانوان هستند، به طور کلی بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند و قطعا بانوان فرزانه، اندیشمند و متعهد در بنیان خانواده می توانند برای تبیین این شاخص ها اقدام کنند.

از منظر کارشناسی فردی در زمینه انتخابات اصلح است که به مسایل کلان جامعه اشراف کامل داشته و دارای سوابق مدیریتی و اجرایی کلان باشد تا بتواند با ارایه طرح های دقیق و درست و اصلاحاتی که در زمینه قوانین انجام می دهد گامی در جهت رفع مشکلات جامعه بردارد بنابراین مادر فرزانه می تواند این معیارها را برای افراد تبیین کند.

به طور کلی مشکلات و مسائل زنان در جامعه باید دیده شود تا زمینه و بستر حضور و مشارکت فعال آنها در عرصه های سیاسی و انتخاباتی فراهم شود.

 ناآگاهی زنان از حقوق اجتماعی یکی از مشکلات این قشر است چون زنانی که بار علمی و تعهد داشته باشند مشکلات را از نزدیک درک کرده و می توانند در جهت دهی به افکار جامعه و خانواده و هدایت آن به سمت مسیر درست اثر گذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قابل توجه زنان در افزایش مشارکت در انتخابات

نقش قابل توجه زنان در افزایش مشارکت در انتخابات