مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:002024-01-08سياسي

مردم قم پیوسته پیشتاز عرصه دفاع از حریم دین هستند


در بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم آمده است: نقش قم و مردم بصیر و زمان شناس آن در تحولات تاریخ معاصر ایران اسلامی، نقشی بی بدیل و تعیین کننده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت سالروز قیام خونین 19 دی سال 1356 مردم قم به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 19دی مبدأ یک حرکت عمومی در میان ملت ایران شد .

نقش قم و مردم بصیر و زمان شناس آن در تحولات تاریخ معاصر ایران اسلامی، نقشی بی بدیل و تعیین کننده است؛ نگاهی به تاریخ پرافتخار قم مؤید این نکته است که مردم قم پیوسته پیشتاز و پیش آهنگ عرصه دفاع از حریم دین و مقدسات و اولیای آن بوده اند.

حماسه ماندگار 19دی 1356 یکی از بزنگاه های تاریخی است که مردم قم طی آن با حضوری جانانه، اوج حمیّت و غیرتمندی خویش را نسبت به ارزش های دینی و دفاع از مرجعیت عظمای شیعه به اثبات رساندند.

حضور به هنگام   مردم قم در روز 18 دی ماه سال 1356 در بیوت مراجع عظیم الشان تقلید و فضلای انقلابی حوزه علمیه و جان فشانی شهدای روز 19دی در دفاع از حریم نورانی ولایت و مرجعیت و مقام والای حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) پیوند عمیق و اعتقادی امام و امت را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم پیوسته پیشتاز عرصه دفاع از حریم دین هستند

مردم قم پیوسته پیشتاز عرصه دفاع از حریم دین هستند