مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:052023-12-25فناوري

ارائه زیرساخت های یکپارچه سازی مدیریت پیام ها از سوی فناوران


فناوران یکی از شرکت های مستقر در کارخانه نوآوری های وی، زیرساخت های یکپارچه سازی برای اطلاع رسانی ها، مدیریت پیام های کارشناسان و ثبت سوابق شرکت های حوزه فناوری اطلاعات را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادره حسام واعظی، مدیر این شرکت با اشاره به فعالیت های این مجموعه در حوزه یکپارچه سازی، گفت: نخستین محصول این شرکت، زیرساخت غیررسمی یکپارچه سازی پیام رسان واتساپ با نام wallmessage بود که به عنوان جایگزین سرویس های پیامکی با قابلیت های مختلف از جمله ارسال فایل، تولید و عرضه شد.

وی افزود: وب سرویس ارائه شده جهت ایجاد ربات های چت و ادغام واتساپ با سیستم های تجاری همچون CRM ،ERP یا حتی یک وب سایت طراحی شد.

مدیر این شرکت فناور ادامه داد: این سامانه مشتریان مختلف داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه و انگلیس را تحت پوشش خود قرار داده است.

واعظی در خصوص دیگر محصول این شرکت گفت: این محصول سامانه واسط مؤدیان جهت ارسال صورت حساب های الکترونیکی است که جهت یکپارچه سازی و ارسال صورت حساب الکترونیکی تولید شده است.

وی افزود: ارسال ساده صورت حساب الکترونیکی سامانه مؤدیان، دریافت کلید سامانه مؤدیان و مدیریت و ثبت صورت حساب های الکترونیکی معاملات برای تمامی شرکت ها از ویژگی های این سامانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه زیرساخت های یکپارچه سازی مدیریت پیام ها از سوی فناوران

ارائه زیرساخت های یکپارچه سازی مدیریت پیام ها از سوی فناوران