مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:402023-12-24سياسي

اعضا هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات را مردم تشکیل می دهند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مثبت تهران 20 ، علیرضا افتخاری، استاندار تهران با اشاره به اینکه با یک جامعه مردم سالار مواجه هستیم، - علیرضا افتخاری، استاندار تهران با تشریح چهار خصوصیت الزامی برای انتخابات پیش رو، گفت: اعضا هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات را مردم تشکیل می دهند و کلیه عوامل اجرایی در استان تهران در خدمت کار انتخابات هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مثبت تهران 20 ، علیرضا افتخاری، استاندار تهران با اشاره به اینکه با یک جامعه مردم سالار مواجه هستیم، گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز فضایی تحت عنوان دموکراسی یا مردم سالاری را به نمایش گذاشته است.

مهمترین اصل در انتخابات مشارکت همگانی است وی عنوان کرد: مردم سالاری موجب تولید سرمایه اجتماعی می شود و این سرمایه می تواند جایگاه دموکراسی یا مردم سالاری را تقویت کند؛ در واقع آن را در فراز و فرود های متعدد جهت رشد انقلاب به کار گرفته و مورد تجریه و تحلیل قرار دهیم.

افتخاری ادامه داد: طبیعتا مردم سالاری حاصل انقلاب اسلامی است، در نتیجه برای یک انتخابات باشکوه حضور مردم جزو اصول اولیه است.

وی لزوم تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حتی اگر اختلاف نظری در این میان وجود داشته باشد، مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضا هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات را مردم تشکیل می دهند

اعضا هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات را مردم تشکیل می دهند