مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:202024-01-12بين الملل

«بزرگ ترین حماقت»؛ ائتلاف آمریکایی در انتظار پاسخ یمن


اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله و مقامات یمنی امروز جمعه، 12 ژانویه با انتشار بیانیه هایی تجاوز آمریکا و انگلیس به کشورشان را «حماقت بزرگ» خوانده و تصریح کردند که دشمن منتظر «بهای گزاف و عواقب سنگین» این تنش ها باشد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ واشنگتن و لندن به زودی متوجه خواهند شد که تجاوز مستقیم به یمن بزرگترین حماقت آن ها در تاریخ بوده است ، این هشدار قاطع محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به ائتلاف غربی بود.

البخیتی با یادآوری شکست های سابق آمریکا از صنعاء در سال های 2004 و 2015 در توییتی نوشت که بدون شک آنان از حماقت های قبلی پشیمان هستند؛ اما با آغاز جنگ علیه یمن نشان دادند که از تجربه های گذشته استفاده نکرده اند .

تسلط نیروهای یمنی بر کشتی گلکسی لیدر در دریای سرخ عضو دیگر دفتر سیاسی انصارالله یمن فضل ابوطالب ضمن تاکید بر پاسخ به این حمله آمریکایی-انگلیسی خاطرنشان کرد که این تجاوز هیچ دستاوردی برای واشنگتن و لندن نداشت؛ حتی باعث دلسردی مردم فلسطین نشد و یمنی ها به مسیر خود ادامه خواهند داد .

راهپیمایی میلیونی یمنی ها در حمایت از مردم فلسطین بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی های اسراییلی و نیروهای آمریکایی، بیش از 12 نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بزرگ ترین حماقت»؛ ائتلاف آمریکایی در انتظار پاسخ یمن

«بزرگ ترین حماقت»؛ ائتلاف آمریکایی در انتظار پاسخ یمن