موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:252024-01-11سياسي

استاندار کهگیلویه و بویراحمد موکب داران را فرا خواند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای دهه فجر موکب داران را فرا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ نشست برنامه ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار با حضور مسئولان دستگاه های مختلف برگزار شد.

در این نشست استاندار کهکیلویه و بویراحمد یاد و خاطره شهید القدس حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: یادی از شهدای زائر کرمان کنیم شهدا مایه افتخار هستند و بسیاری از متدینین خواسته بر دل مانده شهادت دارند.

وی با تاکید بر اینکه اصل را گم نکنیم و فریب نخوریم گفت: دشمن اصلی را غافل نشویم داعش و بقیه مزدوران در صحنه جز فریب خوردگان هستند اما دشمن اصلی آمریکا و اسراییل است.

استاندار به جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و از مسئولان و دستگاه های مختلف خواست که این جشن ها و برنامه ها همه بر پایه دین و معنویت و اهل بیت باشد چرا که هر کجا نام دین و اهل بیت در میان باشد مردم بهتر پای کار هستند لذا برنامه های دهه فجر امسال را بر پایه شعبانیه و رجبیه برگزار کنید.

وی با بیان این که مردم انقلاب را دوست دارند و هنوز هم پای دین و انقلاب هستند گفت: در 22 بهمن گذشته در همین شهر یاسوج افرادی را دیدیم که هیچگاه در برنامه ها حضور پیدا نکرده بودند اما این بار به دلیل شرایط کشور احساس تکلیف می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد موکب داران را فرا خواند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد موکب داران را فرا خواند