مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:202024-01-14اجتماعي

انتظار مردم از مدیریت شهری مبارزه جدی با رشوه خواری است


استاندار فارس با اشاره به دیدارهای مردمی خود و مطالبات آنان، یکی از مطالبات مردم از شهرداری شیراز را مبارزه جدی با رشوه خواری عنوان کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به دیدارهای مردمی خود و مطالبات آنان، یکی از مطالبات مردم از شهرداری شیراز را مبارزه جدی با رشوه خواری عنوان کرد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 24 دی در دیدار با شهردار شیراز و شهرداران 11 منطقه این کلانشهر پیشنهاداتی را مطرح و خواستار مشارکت تمام مناطق در عملیاتی کردن برخی برنامه ها در جهت حل مشکلات و رفاه حال شهروندان شد.

وی با بیان اینکه هدف همه ما خدمت به مردم و جلب رضایت آن ها است و باید بکوشیم که در این مسیر موفق عمل کنیم، افزود: در دیدارها و ملاقات های مختلفی که با مردم داریم، آن ها خواسته هایی را مطرح می کنند که پاسخ به بخش هایی از این خواسته ها در حیطه اختیارات و وظایف شورا و شهرداری است؛ انتظار می رود در جهت تحقق این خواسته ها اقدامات عملیِ جدی انجام شود.

ایمانیه با تأکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در تمام پروژه های عمرانی ادامه داد: مبارزه جدی با رشوه خواری از دیگر مواردی است که انتظار می رود به عنوان یک مطالبه مردمی شهرداری شیراز با جدیت به آن ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم از مدیریت شهری مبارزه جدی با رشوه خواری است

انتظار مردم از مدیریت شهری مبارزه جدی با رشوه خواری است