مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 16:252023-12-30سياسي

سومین نشست فصلی مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد برگزار شد


نشست فصلی مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سرمد با حضور سید محمدمهدی بهشتی نژاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه سرمد، نشست فصل پاییز مدیران، معاونین و اعضای هیأت مدیره شرکت بیمه سرمد به صورت ویدئوکنفرانس با مدیران شعب سراسر کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد ضمن تشکر و قدردانی از همدلی و همراهی مدیران، معاونین و مدیران شعب سراسر کشور گفت: در حال آماده سازی بودجه سال 1403 هستیم و به زودی پس از تصویب آن جلسه ای حضوری با مدیران شعب سراسر کشور خواهیم داشت.

سید محمدمهدی بهشتی نژاد افزود: عملکرد شعب را بررسی و ارزیابی می کنیم و به زودی طرحی برای ساختار و رتبه بندی شعب تدوین خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در ادامه، خطاب به مدیران شعب بیمه سرمد سراسر کشور درباره دقت عمل، سوددهی و راهکارهای عملیاتی برای کنترل نسبت خسارت تاکید کرد.

محمد زاهدنیا، عضو هیات مدیره شرکت بیمه سرمد در این نشست با اشاره به طرح طبقه بندی مشاغل گفت: اجرای این طرح باعث ایجاد امید، انگیزه و پویایی در بین همکاران شده است.

زاهدنیا با اشاره به افزایش اختیارات شبکه فروش اعلام کرد: به دنبال جذب تیم جدید با پویایی بالا برای شبکه فروش هستیم که از این پس این گروه امتیازات ویژه ای دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نشست فصلی مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد برگزار شد

سومین نشست فصلی مدیران ستادی و شعب بیمه سرمد برگزار شد