مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:402024-01-13ورزشي

اسماعیل نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده ایم لیگ برتری شویم


بازیکن مازندرانی تیم رازین پلیمر با اشاره به روند شکست ناپذیری این تیم در لیگ دسته یک والیبال گفت: قسم خوردیم به سوپر لیگ برویم.

- سید احمد اسماعیل نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد شرایط تیم والیبال رازین پلیمر در رقابت های لیگ دسته اول اظهار داشت: لطف خدا تا کنون شامل حال ما شده و توانسته ایم با تدبیر کادر فنی و عملکرد بازیکنان، تنها تیم بدون شکست لیگ یک باشیم.

روز اولی که به این تیم آمدم مثل تمام بازیکنان فقط روی یک هدف متمرکز شدم و آن هم کسب سهمیه سوپر لیگ بود.

وی افزود: این فصل به تیم رازین پلیمر اضافه شدم، اما گویی سال هاست هداوندی و تیمش را می شناسم؛ اینجا به معنای واقعی کلمه، بازیکنان حرفه ای بودن و والیبال واقعی را درک می کنند.

باور کنید رازین پلیمر تیم نیست؛ ما هرگز در طول تمرینات فشار را حس نمی کنیم، زیرا اینجا را خانه خود و رازین را یک خانواده می دانیم.

دریافت کننده تیم والیبال رازین پلیمر خاطرنشان کرد: مرتضی هداوندی به عنوان سرمربی دانش خود را به لیگ یک دیکته کرده و بازیکنان نیز مثل سرباز برای رسیدن به لیگ برتر هم قسم شدند.

فلسفه جدیدی با حضور این مربی و رازین پلیمر به والیبال ایران تزریق شده و در صورت حضور در لیگ برتر معتقدم اهالی والیبال باید شاهد یک پدیده جدید باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیل نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده ایم لیگ برتری شویم

اسماعیل نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده ایم لیگ برتری شویم