مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:102024-01-02فرهنگي

جشنواره مستقل تئاتر «هم آغاز» محلی برای کشف استعدادهای جوان


رییس مجموعه تئاترشهر در نشست خبری نخستین جشنواره مستقل تئاتر «هم آغاز» به اهمیت نسل جدید تئاتر تاکید کرد و گفت: باید در اجراهای تئاتر به جوانان فرصت داد.

- در ابتدای این نشست محمدجواد طاهری در مورد برگزاری اولین دوره این جشنواره گفت: این جشنواره اختصاصا برای جوانان است و ان شاءالله شاهد شکوفایی استعدادهای جوانِ علاقه مند به هنر نمایشی باشیم.

هم آغاز از اسمش مشخص است یعنی شروع دوباره تا باهم در یک راستا همکاری همه هنرمندانی که در این عرصه هستند را داشته باشیم .

وی ادامه داد: مدت ها بود که دوست داشتم به جوانان آموزش دهم و به علاقه مندانی که دوست دارند در این حوزه فعالیت کنند کمک کنم.

در بدر ورودم به مجموعه تئاتر شهر احساس خلاء کردم که متاسفانه شاید تا به حال به خیلی از جوانان این فرصت داده نشد و شاید این ریسک را نکردند که این اسم بزرگ تئاتر شهر این اجازه را بدهد که جوانان هم بتوانند در این مجموعه هنرنمایی کنند و تجربه داشته باشند.

  طاهری افزود: در صحبت با دوستانمان تصمیم گرفتیم از سالن قشقایی که درب مستقل دارد و گروه ها می تواند به طور مستقل باهم همکاری کنند استفاده کنیم.

در فراخوان اعلام شده بود از سنین 20 تا 40 سال ، حتی کسانی که کار اولی بودند می توانند در این جشنواره شرکت کنند و و مهم گروه سنی بود که خلاقیت در آن وجود داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مستقل تئاتر «هم آغاز» محلی برای کشف استعدادهای جوان

جشنواره مستقل تئاتر «هم آغاز» محلی برای کشف استعدادهای جوان