مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:502023-12-30فرهنگي

چرا حمید جبلی عکس های آتیلا پسیانی را علنی کرد؟


نمایشگاه نخستین جشن «شب عکس تئاتر» و «دیدار» جمعه 8 دی در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد؛ حمید جبلی در نمایشگاه «دیدار» عکس هایی از «گروه تئاتر بازی» را در معرض دید قرار داده است؛ - نمایشگاه نخستین جشن شب عکس تئاتر و دیدار جمعه 8 دی در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد؛ حمید جبلی در نمایشگاه دیدار عکس هایی از گروه تئاتر بازی را در معرض دید قرار داده است؛ او در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت که من نمی دانستم برای دوستم آتیلا پسیانی که پیش از سال 60 با هم کار کرده بودیم، چه کاری می توانم انجام دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو نمایشگاه نخستین جشن شب عکس تئاتر و دیدار روز گذشته جمعه 8 دی ماه در گالری های پاییزِ و استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران برپا شد.

این دو نمایشگاه تا 18 دی 1402 ادامه خواهد داشت.

455 اثر از 92 عکاس پس از انتشار فراخوان نمایشگاه نخستین جشن شب عکس تئاتر برای اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران، به این رویداد ارسال شده بود که در نهایت 60 اثر به بخش نمایشگاه راه پیدا کرد؛ این آثار در گالری پاییزِ خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس آنچه که خانه هنرمندان ایران اعلام کرده است، به صورت همزمان نمایشگاه دیدار نیز که منتخبی از عکس های حمید جبلی از تئاترهای آتیلا پسیانی در گروه تئاتر بازی است، در گالری استاد میرمیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا حمید جبلی عکس های آتیلا پسیانی را علنی کرد؟

چرا حمید جبلی عکس های آتیلا پسیانی را علنی کرد؟