مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:452024-01-17سياسي

نماد و یادمان شهدای تروریستی کرمان ایجاد می شود


طرح ها و پیشنهاداتی برای ایجاد یک نماد و یادمان از شهدای تروریستی کرمان داده شده که با اصل کار و ماهیت آن موافق هستیم، اما در خصوص پیشنهادات باید بحث و تبادل نظر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و دیگر اعضا در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، طرح کاروان دختران ایران را یک اقدام فرهنگی مناسب، مهم و تاثیرگذار در مدارس دانست.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز به حادثه تروریستی 13 دی ماه در محدوده گلزار شهدای کرمان اشاره داشت و گفت: یاد و خاطره شهدای این حادثه دردناک که جمع زیادی از آنها زنان و کودکان بودند، همیشه زنده خواهد بود.

وی افزود: طرح ها و پیشنهاداتی برای ایجاد یک نماد و یادمان از شهدای تروریستی کرمان داده شده که با اصل کار و ماهیت آن موافق هستیم، اما در خصوص پیشنهادات باید بحث و تبادل نظر شود.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان نیز با اشاره به کار فرهنگی کاروان دختران ایران در مدارس گفت: اقدامات ایجابی و فرهنگی خوبی در خصوص حجاب و عفاف انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد و یادمان شهدای تروریستی کرمان ایجاد می شود

نماد و یادمان شهدای تروریستی کرمان ایجاد می شود