مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:452024-01-08سياسي

اجتماع دانشگاهیان بجنورد در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا نوری امروز در اجتماع دانشگاهیان خراسان شمالی در محکومیت جنایت تروریستی کرمان که در دانشگاه بجنورد برگزار شد، - اجتماع دانشگاهیان بجنورد در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم امام جمعه بجنورد در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بجنورد ضمن محکومیت جنایت تروریستی کرمان، مقاومت دربرابر کشور های استکباری را امری مهم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رضا نوری امروز در اجتماع دانشگاهیان خراسان شمالی در محکومیت جنایت تروریستی کرمان که در دانشگاه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: رسیدن به سعادت هدف اصلی خلقت انسان و آمدن پیامبران است، اما در این مسیر موانعی وجود دارد.

وی هوای نفس را از جمله موانع رسیدن انسان به سعادت عنوان کرد و افزود: اگر این غریزه کنترل نشود باعث خواهد شد تا مسیر سعادت را گم کنیم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دنیا محل آزمون است و مردم روزانه بار ها امتحان می دهند، گفت: در این بین قرآن چراغ هدایتی است که با بهره برداری از آن می توانیم سعادت خود را تضمین کنیم.

حجت الاسلام رضا نوری تبعیت از هوای نفس را عاملی برای لجوج شدن انسان دانست و بیان کرد: در پس هیچ خواسته شیطانی عقلانیت وجود ندارد، اما مبنای دین کاملا عقلانیت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع دانشگاهیان بجنورد در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم

اجتماع دانشگاهیان بجنورد در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم