مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 19:362024-01-07حوادث

محموله 4 کیلویی شیشه در اصفهان زمین گیر شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف محموله 4 کیلویی شیشه حین ورود به شهر اصفهان خبر داد.

- احمد نیکبخت، رییس  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله افیونی به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 مشکوک و آن را متوقف کردند.

نیکبخت عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی صورت گرفته از خودرو 4 کیلوگرم شیشه کشف و 2 سرنشین آن نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر گفت: از شهروندان می خواهیم اخبار، اطلاعات و گزارش های خود از محل های توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره  تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 و همچنین ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره 21825462 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع برای برخورد با این گونه موارد برنامه ریزی و طرح ها و عملیات لازم اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله 4 کیلویی شیشه در اصفهان زمین گیر شد

محموله 4 کیلویی شیشه در اصفهان زمین گیر شد