مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:202023-12-29سياسي

امام جمعه کرمان: لجبازی، هواپرستی و بی بصیرتی عوامل موثر در فتنه ها هستند


امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه فتنه ها را می توان در 3 بخش بررسی کرد، گفت: لجبازی، هواپرستی و بی بصیرتی عوامل موثر در آنها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار شد، به ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اشاره داشت و با پرداختن به جایگاه زن در کشور اظهار داشت: مادر و همسر هر کدام تربیت انسان را بر عهده دارند که جایگاهی رفیع، عزیز و عظیم الشأنی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به 9 دی ماه و حماسه مردم در خنثی کردن فتنه 88 اشاره کرد و با تاکید بر اینکه فتنه را می توان در 3 بخش بررسی کرد، عنوان داشت: سال 88 یکی دیگر از فتنه هایی بود که انقلاب را به صورت جدی تهدید کرد و توسط مردم خنثی شد.

وی اضافه کرد: برخی بصیرت لازم را نداشتند و با کمال تاسف نخواستند بفهمند و کشور را به آشوب بردند، به جای اینکه در مقابل فتنه ها بایستند، بازیگر آن شدند.

 امام جمعه کرمان هواپرستی را یکی از دلایل فتنه ها خواند و با تاکید بر اینکه  برخی با اسم های مقدس به جنگ انقلاب، نظام و ارزش ها می روند، بیان کرد: ممکن است در زمان انتخابات هم از این جریانات ببینید، اگر دیدید کسی هواهای نفسانی را در نظر می گیرد و صحنه ها را به نفع خودش رقم می زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: لجبازی، هواپرستی و بی بصیرتی عوامل موثر در فتنه ها هستند

امام جمعه کرمان: لجبازی، هواپرستی و بی بصیرتی عوامل موثر در فتنه ها هستند