مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:472024-01-07اقتصادي

گردشگری سلامت را رونق بیشتری دهیم


مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به ظرفیت های گردشگری فارس گفت: باید در حوزه گردشگری سلامت به گونه ای عمل کنیم که هم بازار را حفظ کرده و هم این نوع گردشگری را رونق بیشتری دهیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به ظرفیت های گردشگری فارس گفت: باید در حوزه گردشگری سلامت به گونه ای عمل کنیم که هم بازار را حفظ کرده و هم این نوع گردشگری را رونق بیشتری دهیم.

محمد ثابت اقلیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حضور جهاد دانشگاهی فارس در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت در شیراز گفت: غرفه جهاد دانشگاهی فارس در این نمایشگاه، بیانگر گردشگری سلامت بود که نشان از توانمندی این نهاد دارد.

وی با بیان اینکه استان فارس در حوزه گردشگری سلامت، به دلیل برخورداری از پزشکان و پرستاران موفق می تواند پیشرفت بسیاری داشته باشد، افزود: فارس دارای پزشکان سرآمدی در دنیاست.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس، امکانات و زیرساخت های گردشگری سلامت در استان فارس را مناسب دانست و افزود: باید در حوزه گردشگری سلامت به گونه ای عمل کنیم که هم بازار را حفظ کرده و هم این نوع گردشگری را رونق بیشتری دهیم.

ثابت اقلیدی تصریح کرد: تحلیل ها نشان می دهد که کشور عمان بستر خوبی را برای جذب سرمایه های انسانی در عرصه گردشگری سلامت منظور کرده و به پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت را رونق بیشتری دهیم

گردشگری سلامت را رونق بیشتری دهیم