مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 12:502024-01-19بين الملل

موج انتقادات آمریکایی بعد از «نه» نتانیاهو


پس از مخالفت نخست وزیر اسراییل با حمایت کاخ سفید از «تشکیل کشور مستقل فلسطین»، امروز جمعه 19 ژانویه موج جدیدی از انتقادات آمریکایی از کاخ سفید گرفته تا کنگره، - گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ آمریکا دست از تلاش برای دستیابی به راه حل دو کشوری برنخواهد داشت؛ طرحی که هم به نفع اسراییلی هاست و هم فلسطینیان ، این اظهارات سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا جان کربی در واکنش به مواضع نتانیاهو است.

این مقام کاخ سفید همچنین با اذعان به این که تعداد تلفات غیرنظامی جنگ در غزه بسیار زیاد است ، در مخالفت با سیاست های تل آویو تصریح کرد غزه پس از جنگ وجود خواهد داشت و دوباره اشغال نخواهد شد .

تداوم جنایات اسراییل در غزه با گذشت 105 از روز جنگ ​ نتانیاهو در نشست خبری شب گذشته خود و در واکنش به صحبت های وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن درباره تشکیل کشور فلسطین برای خارج شدن از درگیری ها گفته بود که ما باید بتوانیم حتی به دوستان خود نه بگوییم.

شبکه آمریکایی ان بی سی به نقل از مقامات کاخ سفید درباره جزییات این اختلاف نظرها گزارش داد که بلینکن به نتانیاهو گفته هیچ راه حل نظامی برای حماس وجود ندارد و باید متوجه این موضوع باشید، وگرنه تاریخ تکرار خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج انتقادات آمریکایی بعد از «نه» نتانیاهو

موج انتقادات آمریکایی بعد از «نه» نتانیاهو