مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:302023-12-30سياسي

شناسایی بیش از 3 هزار تبعه خارجی غیرمجاز در قزوین


طی 9ماهه امسال سه هزار و 900تبعه خارجی که به صورت غیرمجاز در سایر مناطق استان تردد داشته اند شناسایی شده و از این تعداد دو هزار و 600 نفر به کشورشان بازگردانده شدند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در دیدار با بلوکیان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، تصریح کرد: با توجه به اجرای سیاست های وزارت کشور و سازمان ملی مهاجرت، ساماندهی اتباع خارجی در استان قزوین در فاز اجرا قرار گرفته و جلسات ساماندهی اتباع خارجی به صورت منظم در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: شناسایی اتباع خارجی به صورت مستمر در حال انجام است و به دنبال آن برای اتباع خارجی مجاز در قزوین مهاجر کارت صادر می شود و تلاش داریم تا پایان سال جاری، اتباع خارجی که به صورت غیرمجاز در استان حضور دارند ضمن تکریم کامل به کشورشان بازگردانده شوند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قزوین جزو استان های صنعتی کشور است، برخورد با کارفرمایانی که اتباع خارجی غیر مجاز را به کار می گیرند در دستور کار قرار گرفته و در 8 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 3هزار و 400واحد صنعتی و تجاری مورد بازرسی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 3 هزار تبعه خارجی غیرمجاز در قزوین

شناسایی بیش از 3 هزار تبعه خارجی غیرمجاز در قزوین