مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:252024-01-16بين الملل

اسراییل به علت هراس از حزب الله کشته های خود را شبانه دفن می کند


یک روزنامه اسراییلی خبر داد مراسم خاکسپاری افرادی که در حملات حزب الله کشته شده اند، شبانه و به صورت پنهانی و با حضو تعداد محدودی از بستگانشان برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های اسراییلی، صبح امروز (سه شنبه)، خبر دادند دو اسراییلی که دو روز گذشته در عملیات حزب الله کشته شدند، شبانه و به صورت پنهانی دفن شده اند.

مقاومت اسلامی لبنان، بعدازظهر یکشنبه، در عملیاتی با استفاده از موشک های ضدتانک یک سازه در شهرک کفر یووال را در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داد که به دنبال آن، 2 اسراییلی کشته شدند و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد.

روزنامه اسراییلی معاریو امروز گزارش داد: خاکسپاری [این افراد] -طبق دستورالعمل های امنیتی- پنهانی و با حضور تعداد بسیار محدودی از تشییع کنندگان دیروز برگزار شده است، چراکه قبرستان کفر یووال جزء مناطق در معرض خطر حملات ضدزرهی حزب الله است .

براساس گزارش معاریو، یکی از بستگان کشته شدگان در این باره سؤال کرده است که چرا باید بعد از گذشت 100 روز از جنگ در مرزهای شمالی بستگان او این گونه دفن شوند.

او در ادامه اضافه می کند که تنها به 10 نفر از اعضای خانواده اش اجازه رفتن به قبرستان داده شده و حتی در میانه راه به این افراد جلیقه های ضدگلوله داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل به علت هراس از حزب الله کشته های خود را شبانه دفن می کند

اسراییل به علت هراس از حزب الله کشته های خود را شبانه دفن می کند