مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:552023-12-23اقتصادي

خرید تجهیزات «سی تی آنژیوگرافی»؛ قلب با مشارکت نیکوکاران سلامت در کاشان


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان از خرید دستگاه «سی تی آنژیوگرافی» قلب و یک دستگاه «یو پی اس» با ظرفیت 120 کیلوولت آمپر برای مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان خبر داد.

- خرید تجهیزات سی تی آنژیوگرافی ؛ قلب با مشارکت نیکوکاران سلامت در کاشان ایسنا/اصفهان معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان از خرید دستگاه سی تی آنژیوگرافی قلب و یک دستگاه یو پی اس با ظرفیت 120 کیلوولت آمپر برای مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان خبر داد.

نجات خیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دستگاه سی تی آنژیوگرافی با دقت 160 دتکتور با ارز دولتی به مبلغ 85 میلیارد ریال و دستگاه یو پی اس به مبلغ سی میلیارد ریال با ظرفیت 120 کیلوولت آمپر از محل کمک های محمدرضا خدابخش، خیر نیکوکار خریداری شده است.

وی افزود: دستگاه سی تی آنژیوگرافی یکی از تجهیزات مهم بیمارستانی است که برای تشخیص و درمان بیماری های قلبی و عروقی استفاده می شود و امید داریم در کمترین زمان ممکن این دستگاه را وارد چرخه خدمت کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تقدیر از خیران سلامت، تصریح کرد: سی تی آنژیوگرافی قلب (CTA) یک روش تشخیصی جدید و غیرتهاجمی است که برای تشخیص گرفتگی های عروق خونی و بیماری های مربوط به آن کاربرد دارد و جایگزینی برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات «سی تی آنژیوگرافی»؛ قلب با مشارکت نیکوکاران سلامت در کاشان

خرید تجهیزات «سی تی آنژیوگرافی»؛ قلب با مشارکت نیکوکاران سلامت در کاشان