مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 03:002023-12-27ورزشي

گره کور در ریاست فدراسیون ژیمناستیک؛ این رشته سر دراز دارد...


فدراسیون ژیمناستیک در حالی این روزها بدون رییس و سرپرست است که وزارت ورزش هم نتوانسته گره کور آن را باز کند.

- جی پلاس؛ اسفند ماه سال گذشته وقتی انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شد، همه فکر می کردند بالاخره بلاتکلیفی این مجموعه پایان می یابد اما از اسفند 1401 تا کنون در آرامش نیست.

فدراسیون ژیمناستیک از تیرماه 1400 که دوران ریاست زهرا اینچه درگاهی به پایان رسید، بدون رییس بود و پس از آن در اسفند سال گذشته انتخابات برگزار شد تا ریاست به عابد حقدادی برسد، پس از آن فدراسیون جهانی این ریاست را قبول نداشت و اینچه درگاهی را به عنوان رییس معرفی کرد.

به این ترتیب او باید بار دیگر کلید اتاق ریاست را تحویل می گرفت اما حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اینچه درگاهی قصد نشستن بر این صندلی را ندارد.

نکته مبهم در این ماجرا این است که آیا باید وزارت ورزش برای اینچه درگاهی حکم جدید صادر کند یا نه؟ طی روزهای گذشته آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفته بود که اگر فدراسیون جهانی ریاست اینچه درگاهی را قبول دارد، دیگر لزومی به صدور حکم جدید نیست و او می تواند به سمت خود برگردد اما حالا خبرهای جدید حکایت از آن دارد که به دلیل تغییر رویه وزارت ورزش، اینچه درگاهی قصد ندارد سرپرستی فدراسیون را برعهده بگیرد؛ بر این اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور در ریاست فدراسیون ژیمناستیک؛ این رشته سر دراز دارد...

گره کور در ریاست فدراسیون ژیمناستیک؛ این رشته سر دراز دارد...