مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:352024-01-02سياسي

تلاش می شود در سفر رییس جمهور همه استان دیده شود


استاندار زنجان با تاکید بر مغتنم بودن سفر رییس جمهور به استان گفت: تلاش می شود در این سفر همه استان دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به زنجان اشاره و اظهار کرد: این سفر برکاتی از جنس گره گشایی  دارد که قابلیت حل در روال معمول را داشت ولی در بروکراسی تعریف شده گم می شود و یا در تقابلات بین بخشی به محاق می رود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه استان فرصت سفر ریاست جمهوری را مغتنم دانسته و برای پیگیری برخی مسائل به صورت خاص در دستور کار جدی قرار داده است، افزود: تلاش می شود همه استان در این سفر مورد توجه قرار گیرد.

افشارچی با تشریح تفاوت های دو سفر قبلی رییس جمهور به استان زنجان گفت: سفر نخست پروژه محور و سفر دوم برنامه محور بود و اعتبارات به صورت یک چهارم برای آب، یک چهارم برای راه و بقیه برای سایر حوزه ها پیش بینی شده که با توجه به تصویب نهایی آن به زودی ابلاغ می شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سیستم دولت در ایران نقدپایه چاق است، ادامه داد: منتهی تلاش می شود که مشکل نیروهای شرکتی و قراردادی دولت حل شود.

وی با اذعان به مشکلات ناشی از صنعت روی در زنجان و با تاکید بر اینکه قصد لاپوشانی این آلودگی را ندارد چرا که خانواده اش هم در این شهر زندگی می کنند، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می شود در سفر رییس جمهور همه استان دیده شود

تلاش می شود در سفر رییس جمهور همه استان دیده شود