مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:202024-01-05اقتصادي

تمهیدات سازمان امور مالیاتی برای اتصال طلافروشان به سامانه مؤدیان


سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تمهیدات این سازمان برای اتصال طلافروشان به سامانه مودیان برای ارسال صورت حساب های الکترونیکی خبر داد.

- مهدی موحدی بک نظر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت فعالان صنف طلا و جواهر در اتصال به سامانه مودیان و بارگذاری اطلاعات صورت حساب در این سامانه، گفت که  فعالان صنف طلا و جواهر طبق قانون پایانه های فروشگاهی، از ابتدای دی ماه سال جاری موظف شده اند، اطلاعات خرید و فروش و صورتحساب های خود را به صورت الکترونیکی در سامانه مؤدیان مالیاتی بارگذاری کنند.

وی افزود: در این زمینه سازمان امور مالیاتی علاوه بر اینکه از طریق رایانه قابلیت بارگذاری اطلاعات صورت حساب الکترونیکی وجود دارد، از طریق موبایل و اپلکیشن های مختلف هم این امکان برای طلافروشان فراهم است که اطلاعات صورت حساب های الکترونیکی خود را در سامانه مؤدیان بارگذاری کنند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی همچنین گفت: همچنین شرکت های TSP یا شرکت های ارائه دهنده خدمات مالیاتی معتمد نیز می توانند صورتحساب طلافروشان را به شکل الکترونیکی در سامانه مؤدیان بارگذاری کنند و همچنین کسانی که نه کامپیوتر دارند و نه گوشی موبایل اندرویدی در اختیار دارند، می توانند از طریق پایانه های فروش اندرویدی اطلاعات صورتحساب خود را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات سازمان امور مالیاتی برای اتصال طلافروشان به سامانه مؤدیان

تمهیدات سازمان امور مالیاتی برای اتصال طلافروشان به سامانه مؤدیان