مطالب مرتبط:
روایتی از یک خبرI غروب اقتصاد در سرزمین آفتاب تابان 
5 اقتصاد برتر جهان در سال 2024
 وزیر اقتصاد از اطلس سرمایه گذاری رونمایی کرد
کسب تندیس تکریم چهره های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور توسط شرکت مس
وزیر اقتصاد: اطلس سرمایه گذاری موجب دلگرمی سرمایه گذاران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 18:452024-02-05اقتصادي

کسبه ای که حساب هایشان مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند


وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع فعالان بازار بزرگ تهران تاکید کرد: مسدود کردن حساب و محدود کردن ابزار کار کسبه و فعالان اقتصادی باید آخرین مرحله مقابله با تخلفات باشد؛ - وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در جمع فعالان بازار بزرگ تهران تاکید کرد: مسدود کردن حساب و محدود کردن ابزار کار کسبه و فعالان اقتصادی باید آخرین مرحله مقابله با تخلفات باشد؛ افرادی که حساب های آنها مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند تا از طریق نهادهای نظارتی این مشکل آنها رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی امروز (دوشنبه) در میز خدمت وزارت اقتصاد و سازمان های تابعه در مسجد امام خمینی(ره)، بازار تهران حضور یافت.

وزیر اقتصاد پیش از حضور در میز خدمت وزارت اقتصاد، با آیت الله حسن عالمی - عضو مجلس خبرگان و امام جماعت مسجد امام بازار تهران - دیدار و در نماز جماعت ظهر و عصر این مسجد، حضور یافت.

پس از پایان نماز جماعت ظهر و عصر، نشست وزیر اقتصاد با رؤسای اتحادیه ها و اصناف بازار تهران برگزار شد که آنها مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

نماینده اتحادیه چرم در این نشست، مشکلات صنف خود در بخشهای مختلف را مطرح و خواستار آن شد که قوانین مزاحم کسب و کار اصلاح شود.


برچسب ها: اقتصاد - وزیر امور اقتصادی و دارایی - وزارت اقتصاد - امور اقتصادی و دارایی - بازار بزرگ تهران - اقتصادی - فعالان اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

کسبه ای که حساب هایشان مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند

کسبه ای که حساب هایشان مسدود شده به وزارت اقتصاد اعلام کنند