مطالب مرتبط:
معاون استاندار اردبیل: استقلال تولید محصول رکن امنیت غذایی کشور است
انتخابات قوی، تقویت امنیت جامعه و تعالی کشور و سازمان را در پی دارد
تثبیت اقتدار و امنیت کشور در گرو حضور در پای صندوق های رای است
اعتبارات ملی متناسب با جایگاه مازندران در امنیت غذایی کشور باشد
شهادت سند افتخار انتظامی کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 18:002024-02-07سياسي

مجموعه انتظامی برای امنیت کشور تا آخر ایستاده است


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به شهادت کوروش بازیار گفت: مجموعه انتظامی برای امنیت کشور ایران اسلامی تا آخر ایستاده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به شهادت کوروش بازیار گفت: مجموعه انتظامی برای امنیت کشور ایران اسلامی تا آخر ایستاده است.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 18 بهمن در مراسم تشییع فرمانده یگان امداد شیراز که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در این مراسم یک وظیفه عرض ادب به ساحت شهید است که البته هر چه بگوییم و بخواهیم تجلیل کنیم شایان مقام آن ها نمی توانیم صحبت کنیم، افزود: وظیفه دیگر ما این است که به خودمان یادآور شویم که در قبال این خون ها مسئول هستیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: این ها کسانی هستند که نظر به وجه الله انداخته اند؛ خدا آن ها را انتخاب کرده است تا به چنین مقام شامخی که همه پیامبران و اولیای الهی که به این مقام غبطه می خورند و دلشان می خواهند در چنین مقامی باشند، برسند.

وی اظهار کرد: این دهه مبارک فجر که امروز مثل سال 57 دوباره شهید روی دوش گرفته ایم و حرکت می کنیم ما را مسئول می کند که نسبت به دستاوردهای خون این شهدا یک غیرت ویژه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، آیت الله دژکام بیان کرد: این وظیفه را برای خودمان به عنوان یک رسالت بز


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در فارس - نماینده ولی فقیه - ایران اسلامی - انتظامی - آیت الله لطف الله دژکام - ولی فقیه - امنیت
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه انتظامی برای امنیت کشور تا آخر ایستاده است

مجموعه انتظامی برای امنیت کشور تا آخر ایستاده است