مطالب مرتبط:
جان باختن 3 معلم در آتش سوزی خودرو
افزایش قیمت طلا و سکه؛ آتش نشان وارد بازار می شود؟
دبیر کل سازمان ملل : برقراری فوری آتش بس در غزه و رسمیت کشور فلسطین
بازارساز دلار آتش نشان می شود؟
اردن: ترس نتانیاهو از حسابرسی او را به سوی آتش افروزی سوق می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:302024-01-21حوادث

آتش باز هم به جان بازار زنجان افتاد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از وقوع آتش سوزی در بازار تاریخی زنجان خبر داد و گفت: حریق مغازه عطر فروشی در بازار زنجان کنترل و با تلاش یکساعته خاموش شد.

- مجید امیرفضلی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از گزارش آتش سوزی بامداد امروز به آتش نشانی خبر داد و اظهار کرد: این گزارش از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گزارش آتش سوزی را مربوط به یک باب مغازه در بازار زنجان اعلام و تصریح کرد: چهار اکیپ از چهار ایستگاه برای اطفای حریق به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اکیپ های اعزامی به محل حادثه امداد و نجات و اطفای حریق بوده اند، افزود: با توجه به بسته و قفل بودن مغازه، نیروهای عملیاتی اقدام به ایمنی سازی کرده و عملیات اطفای حریق هم انجام شده است.

امیرفضلی مدت زمان عملیات اطفای حریق را یک ساعت اعلام کرد و گفت: خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته، ولی به اجناس موجود در مغازه، خسارت وارد شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تاکید کرد: نیرهای آتش نشانی اعزامی اقدامات لازم برای پیشگیری از انتقال آتش به مغازه های مجاور  را انجام و سپس اقدام به اطفای حریق کردند.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - زنجان - شهرداری زنجان - آتش نشانی - بازار زنجان
آخرین اخبار سرویس:

آتش باز هم به جان بازار زنجان افتاد

آتش باز هم به جان بازار زنجان افتاد