مطالب مرتبط:
افزایش دو برابری ناوگان «شاتل تاکسی» در تهران تا 22 بهمن/ اعلام مسیرهای جدید شاتل سرویس
افزایش دو برابری ناوگان «شاتل تاکسی» در تهران تا 22 بهمن/ اعلام مسیرهای جدید شاتل سرویس
افزایش سه برابری محکومیت های تعزیراتی نسبت به سال قبل
افزایش 3 برابری محکومیت های تعزیراتی نسبت به سال قبل/ «عدم درج قیمت» رتبه اول تخلفات
افزایش 3 برابری محکومیت های تعزیراتی/ «عجله دارم» تاکسی های اینترنتی تخلف است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 15:402024-02-05سياسي

افزایش دو برابری تایید صلاحیت ها نسبت به دوره قبل


رییس ستاد انتخابات فارس از افزایش دو برابری تایید صلاحیت ها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تا 19 بهمن ماه نیز فرصت تأیید کاندیداها از سوی شورای نگهبان وجود دارد.

- ایسنا/فارس رییس ستاد انتخابات فارس از افزایش دو برابری تایید صلاحیت ها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تا 19 بهمن ماه نیز فرصت تأیید کاندیداها از سوی شورای نگهبان وجود دارد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 16 بهمن در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: کمتر از یک ماه تا مهم ترین و اولویت دارترین رویداد سیاسی کشور باقی مانده است و از جهات مختلف این انتخابات اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات بسیار مورد توجه تحلیلگران و سیاستمداران منطقه است و گستردگی حضور در انتخابات، قدرت درونی جمهوری اسلامی را نشان می دهد که استراتژی نظام از آن حاصل می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به نقش کلیدی رسانه ها در این انتخابات اشاره کرد و از آن ها خواست که در راستای فراخواندن مردم به پای صندوق ها کمک کنند.

وی گفت: طبق نظرسنجی های انجام شده، درصد زیادی از مردم با وجود اذعان به مشکلات فراوان و گلایه مندی از برخی مسئولان، به شرکت در انتخابات اعتقاد دارند و انتخاب درست را منشا تحول به سمت مثبت ارزیابی می ک


برچسب ها: انتخابات - تایید صلاحیت ها - تایید صلاحیت - رییس ستاد انتخابات - ستاد انتخابات - شورای نگهبان - حضور مردم در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری تایید صلاحیت ها نسبت به دوره قبل

افزایش دو برابری تایید صلاحیت ها نسبت به دوره قبل