مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 12:202024-02-14اقتصادي

عملیات اسیدکاری پنجمین چاه سکوی 22 میدان گازی پارس جنوبی انجام شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمدحسین متجلی در جریان بازدید از سکوی SPD22 هدف از انجام عملیات اسیدکاری چاه های میدان مشترک پارس جنوبی را دستیابی به بالاترین ظرفیت تولید گاز اعلام کرد و گفت: - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از اجرای عملیات اسیدکاری پنجمین چاه سکوی SPD22 در میدان گازی مشترک پارس جنوبی خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمدحسین متجلی در جریان بازدید از سکوی SPD22 هدف از انجام عملیات اسیدکاری چاه های میدان مشترک پارس جنوبی را دستیابی به بالاترین ظرفیت تولید گاز اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ تولید صیانتی از میدان گازی پارس جنوبی، عملیات اسیدکاری چاه های سکو های طرح فاز های 22، 23 و 24 هم اکنون در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه عملیات اسیدکاری چاه های سکو های طرح فاز های 22، 23 و 24 از سال 1400 به دلیل مشکل های به وجودآمده متوقف شده بود، اظهار کرد: با انجام کامل عملیات اسیدکاری در این فاز، طول دوره تولید پایدار از سکو های این فاز دو سال افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس افزود: سکوی SPD22 که 11 حلقه چاه دارد، عملیات اسیدکاری سه حلقه چاه آن پیش تر در سال 1400 انجام شده بود و ادامه عملیات اسیدکاری روی هشت حلقه چاه باقی مانده در حال انجام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اسیدکاری پنجمین چاه سکوی 22 میدان گازی پارس جنوبی انجام شد

عملیات اسیدکاری پنجمین چاه سکوی 22 میدان گازی پارس جنوبی انجام شد