مطالب مرتبط:
توجیه مقام صهیونیست درباره سالم ماندن 80 درصد تونل های غزه
تصاویر ضبط شده توسط موشک دوربین دار حزب الله در لحظه برخورد با مواضع اسراییل | دقت موشک در برخورد به تجهیزات ارتش صهیونیست ها را ببینید
لحظه عقب نشینی و ترک ارتش اسراییل از خان یونس | ببینید
مقام آمریکایی: نمی توان گفت تهران در کشته شدن آمریکایی ها دخالت داشته/ رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا: به دنبال جنگ با ایران نیست
تبعات رای دادگاه لاهه بر روند جنگ علیه غزه از نگاه تحلیلگر صهیونیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 13:202024-01-29بين الملل

مقام صهیونیست: سنوار تا وقتی ارتش، غزه را ترک نکند پرونده اسرا را در یک معامله خاتمه نمی دهد


معاون سابق شین بت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، پرونده بازداشت شدگان را در یک معامله خاتمه نخواهد داد.

- معاون سابق شین بت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، پرونده بازداشت شدگان را در یک معامله خاتمه نخواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یسراییل حسون گزارش داد یحیی سنوار نمی خواهد همه بازداشت شدگان توافق مورد انتظار بین حماس و رژیم صهیونیستی را به بهانه خروج ارتش اسراییل از غزه آزاد کند.

این مقام سابق اسراییلی ادعا کرد سنوار معتقد است که می توان درباره خروج ارتش اسراییل از نوار غزه بر سر اسرای اسراییلی مذاکره کرد و به همین دلیل او می خواهد که بخشی از بازداشت شدگان را آزاد کند نه همه آنها.

در همین زمینه، مقامات اسراییلی شنبه گفتند که در حال حاضر هیچ شرایطی وجود ندارد که اجازه دهد مذاکرات آغاز و جنگ در نوار غزه پایان یابد .

این مقامات با تاکید بر اینکه شرایط ارائه شده از سوی حماس غیرقابل قبول است ، خاطرنشان کردند: حتی میانجی ها نیز درک می کنند که این شرایط غیرممکن است و سنوار و حماس خواسته های خود را در مذاکرات تشدید کرده اند و خواستار خروج کامل اسراییل از نوار غزه و تضمین ها برای بقای حماس در قدرت پس از جنگ ش


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - رییس دفتر سیاسی حماس - صهیونیستی - اسراییل - نوار - یحیی سنوار - رییس دفتر سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: سنوار تا وقتی ارتش، غزه را ترک نکند پرونده اسرا را در یک معامله خاتمه نمی دهد

مقام صهیونیست: سنوار تا وقتی ارتش، غزه را ترک نکند پرونده اسرا را در یک معامله خاتمه نمی دهد