مطالب مرتبط:
چهار خودروی حامل کالای قاچاق در خرم آباد توقیف شد
13 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان توقیف شد
کشف میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران
کشف 12 میلیاردی کالای قاچاق در زنجان
کشف 12 میلیاردی کالای قاچاق در زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 18:052024-01-24حوادث

توقیف محموله 148 میلیاردی قاچاق در کازرون


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 148 میلیارد ریال در شهرستان کازرون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد زیادی ابزار و آلات موسیقی کشف شد، گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر با اعلام کارشناسان 148 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می کند.

توقیف پژو با 240 کیلو تریاک  جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک خودرو پژو پارس و کشف 240 کیلوگرم تریاک در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو پژو پارس که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک و دستور ایست دادند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی استان - مبارزه با قاچاق کالا - فرمانده انتظامی - مبارزه با قاچاق - شهرستان کازرون - قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 148 میلیاردی قاچاق در کازرون

توقیف محموله 148 میلیاردی قاچاق در کازرون