مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 20:002024-01-25پزشكي

بیماران بدحال بیمارستان گاندی در حال انتقال به سایر مراکز درمانی هستند


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده باش درآمده و چهار دستگاه امبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند.

- سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده باش درآمده و چهار دستگاه امبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر بیماران با اولویت بدحال و دارای وضعیت وخیم بیمارستان گاندی که دچار آتش سوزی شده است، در حال انتقال به سایر بیمارستانهای شهر تهران هستند.

پدرام پاک آیین شب پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دقایقی قبل ضلع شرقی بیمارستان گاندی دچار حریق شد و هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند.

وی اظهار داشت: اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده باش درآمده و چهار دستگاه امبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند.

پاک آیین تصریح کرد: البته بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده می شوند تا انتقال آنها به بیمارستانهای دیگر انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بدحال بیمارستان گاندی در حال انتقال به سایر مراکز درمانی هستند

بیماران بدحال بیمارستان گاندی در حال انتقال به سایر مراکز درمانی هستند