مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-24اجتماعي

سامانه جدید بارشی در راه چهارمحال و بختیاری/صدور هشدار نارنجی هواشناسی


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان، گفت:  موج جدید بارشی روز جمعه وارد استان می شود که عمده بارش ها به صورت برف خواهد بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان، گفت:  موج جدید بارشی روز جمعه وارد استان می شود که عمده بارش ها به صورت برف خواهد بود.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز جمعه به استان، اظهار کرد: سامانه بارشی خوبی برای استان پیش بینی شده که آغاز فعالیت سامانه جدید بارشی از روز جمعه و تا اواخر وقت روز شنبه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: براین اساس هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده که عمده فعالیت سامانه به صورت برف خواهد بود.

وی گفت: بعد از خروج سامانه بارشی از بعدازظهر روز شنبه تا روز دوشنبه کاهش محسوس دمای هوا پیش بینی شده که برای صبح روزهای یک شنبه و دوشنبه کاهش دما انتظار می رود، همچنین احتمال یخ زدگی محورها وجود دارد که لازم است رانندگان نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

نوروزی بیان کرد: سامانه بارشی که از صبح روز گذشته استان را فراگرفته و تاکنون شاهد بارش هایی به ویژه در مناطق غربی استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید بارشی در راه چهارمحال و بختیاری/صدور هشدار نارنجی هواشناسی

سامانه جدید بارشی در راه چهارمحال و بختیاری/صدور هشدار نارنجی هواشناسی