مطالب مرتبط:
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، استکبار جهانی را خوار و ذلیل خواهد کرد
یوم الله 22 بهمن روز شکست استکبار در برابر ملت ایران است
زیر بار استکبار جهانی نمی رویم/ یکی از عناصر انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است
بهادری جهرمی: «اردن 2 هیچ برده، ما ان شاءالله 3 هیچ ببریم که کلشون بخوابه»
یوم الله 22 بهمن روز شکست استکبار در برابر ملت ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:002024-02-10سياسي

ایستاده ایم تا ریشه ظلم و استکبار را در جهان از بین ببریم


نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در مراسم چهلم شهداء حادثه تروریستی کرمان از ایستادگی ملت ایران سخن به میان آورد و گفت: ایستاده ایم تا ریشه ظلم و استکبار را اول از منطقه و بعد در جهان از بین ببریم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم چهلم شهداء حادثه تروریستی کرمان که در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، اظهار داشت: ما در مکتبی تربیت شده ایم که شهادت را رستگاری می داند و شکرگزار آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله شهادت را حیات آفرین خواند و ابراز داشت: شهید به رستگاری رسیده، نزدیک خداوند قرار گرفته و به مسیرش حیات می دهد.

وی تاریخ را یادآوری کرد و با تاکید بر اینکه این مسیر، راه امام حسین(ع) و عزیزانش است، گفت: مگر مکتب امام حسین(ع) با ریختن خون زائرانش از بین رفت که می خواهند با ریختن خون زائران حاج قاسم مکتب سردار سلیمانی را از بین ببرند؟ وی شهادت امام حسین(ع) را ماندگاری دین خواند و خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم نیز دنیا را تحت تاثیر قرار داده است، دشمنان این حرکت ها را تاب نیاورده، جرات و جسارت جنگ رودررو را نداشته و به سمت ریختن خون زائران بی گناه حاج قاسم رفته است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در سپاه - نماینده ولی فقیه - حادثه تروریستی - سپاه ثارالله - ایستاده ایم - ثارالله - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

ایستاده ایم تا ریشه ظلم و استکبار را در جهان از بین ببریم

ایستاده ایم تا ریشه ظلم و استکبار را در جهان از بین ببریم