مطالب مرتبط:
برگزاری 27 نمایشگاه در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر
آثار عکاس ایرنا زنجان به بخش نمایشگاهی جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه یافت
فروش خودرو به مناسبت دهه فجر 1402 / فروش فوری 10 محصول خارج از سامانه یکپارچه + لینک
جشن «دختران انقلاب» به‎ مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی
کلنگ زنی و بهره برداری از 26 پروژه شهری همزمان با دهه فجر در جیرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-03سياسي

گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی در جیرفت به مناسبت دهه فجر


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی با 40 اثر منتخب هنرمندان در زمینه های هنری مختلف از امروز 14 بهمن ماه به مدت پنج روز در محل نگارخانه یادمان ولایت شهر جیرفت راه اندازی شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی با 40 اثر منتخب هنرمندان در زمینه های هنری مختلف از امروز 14 بهمن ماه به مدت پنج روز در محل نگارخانه یادمان ولایت شهر جیرفت راه اندازی شده است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در حاشیه راه اندازی نمایشگاه هنرهای تجسمی با تبیین نقش مهم هنرمندان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زبان فرهنگ و هنر بهترین و موثرترین ابزار برای بیان واقعیت ها محسوب می شوند که امروز در سطح کشور و جهان شاهد درخشش جامعه فرهنگی و هنری هستیم که نوعی ظرفیت موثر و بی بدیل بشمار می آیند.

وی با اشاره به ذوق هنری جوانان جنوب کرمان افزود: بیش از 100 اثر از 23 هنرمند به دبیرخانه استانی ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفتند.

حسینی نمایشگاه هنرهای تجسمی را شامل 40 اثر منتخب دانست و اظهار کرد: در ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه آثار 23 نفر از هنرمندان برای داوری به دبیرخانه کشوری ارسال شد و در داوری، آثار 10 نفر از این هنرمندان مورد تایید داوران قرار گرفت و اکنون در این نمایشگاه 40 اثر منت


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - هنرهای تجسمی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - نمایشگاه - راه اندازی - هنرمندان
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی در جیرفت به مناسبت دهه فجر

گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی در جیرفت به مناسبت دهه فجر