مطالب مرتبط:
دستور استاندار آذربایجان شرقی برای اصلاح طرحی که 7 کشته دارد
دستور استاندار آذربایجان شرقی برای اصلاح طرحی که هفت کشته داد
جنجال رقص یک زن در حضور استاندار آذربایجان شرقی
9 ورزشگاه در آذربایجان شرقی نیاز به تجهیز و بازسازی دارد
تصاویر/ دیدار وزیر ورزش با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:152024-02-10سياسي

استاندار : کار نشد نداریم، سرعت خدمت رسانی در آذربایجان شرقی پایین است


استاندار آذربایجان شرقی سرعت خدمت رسانی در استان را پایین توصیف کرد و گفت: لازمه سرعت گرفتن خدمت رسانی، تسلط مدیران بر مسائل و راهکارهای حل آن است و از خرد جمعی هم باید بهره گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در شورای اداری مراغه با اشاره سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت به عنوان چهار رکن انتخابات از نگاه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مسئولان در یک حکومت دینی و ارزشی باید سعه صدر داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه کارگزاران دولتی در انتخابات 11 اسفندماه حق سوگیری ندارند، بیان کرد: هر مسئولی که زیر بیرق سلیقه های سیاسی قرار گیرد و با جانب داری، جایگاه دولت را خدشه دار کند، شرعی و قانونی مدیون خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت انتخابات هم بسیار مهم است، اظهار کرد: دشمنان تمام قد وارد عرصه شده اند و به هر توطئه ای روی می آورند تا امنیت فیزیکی و روانی جامعه را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان مصداق انتظار دارند نه مفهوم، افزود: به همین دلیل انتصابات دولت مردمی بر اساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته و در این زمینه بر اساس شاخص ها و رضایتمندی مردم تصمیم گیری می شود.


برچسب ها: استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - خدمت رسانی - آذربایجان - استاندار - انتخابات - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

استاندار : کار نشد نداریم، سرعت خدمت رسانی در آذربایجان شرقی پایین است

استاندار : کار نشد نداریم، سرعت خدمت رسانی در آذربایجان شرقی پایین است