برنامه ریزی های فرهنگی ناظر بر واقعیات جامعه باشدرییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نبض تحولات زمانه را باید ما در دست داشته باشیم، گفت: اگر ارتباط ما با مردم طرفینی نباشد معلوم نیست که طراحی های فرهنگی ناظر به واقعیت جامعه و مفید برای مردم باشد. - ایسنا/قم رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نبض تحولات زمانه را باید ما در دست داشته باشیم، گفت: اگر ارتباط ما با مردم طرفینی نباشد معلوم نیست که طراحی های فرهنگی ناظر به واقعیت جامعه و مفید برای مردم باشد. جهت گیری برنامه های فرهنگی دستگاه های حاکمیتی باید از سمت فعالان مردمی صورت گیرد و ما تلاش می کنیم که این فرهنگ تقویت شود. حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در دهمین همایش جوامع قرآنی عصر که صبح امروز، چهارم بهمن ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر قم آغاز شد، با بیان اینکه قرآن اساساً برای هدایت مرم نازل شده است، اظهار کرد: خبر از حال و احوال و نیاز مردم یکی از ضرورت های برنامه ریزی فرهنگی برای ایام پربرکتی مانند ماه مبارک رمضان است. وی با بیان اینکه باید دید که چگونه می شود از ضیافت الله بهترین بهره را گرفت، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر مخاطب شناسی و نیازسنجی مخاطب تأکید دارند. برچسب ها: رییس سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات اسلامی - رییس سازمان تبلیغات - تبلیغات اسلامی - سازمان تبلیغات - رییس سازمان - فرهنگ |
آخرین اخبار سرویس: |