مطالب مرتبط:
فرماندار گناباد: مشارکت گسترده در انتخابات بزرگترین امر به معروف است
پیش نویس سیاست های کلی امر به معروف و نهی از منکر تصویب شد
پاسخ به صدای جوانان آنان را ترغیب به حضور در انتخابات می کند
حضور گسترده در انتخابات برای ایران اقتدار بین المللی به همراه دارد
انتخابات مظهر حضور مردم در دفاع از کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 12:102024-02-15سياسي

امروز مهم ترین امر به معروف، امر به حضور در انتخابات است


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه امروز مهم ترین امر به معروف، امر به حضور در انتخابات است، گفت: در قانون بیش از 100 مورد جرم و تخلف انتخاباتی احصا شده و دستگاه قضایی به جرائم و تخلفات انتخاباتی بدون اغماض رسیدگی خواهد کرد.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه امروز مهم ترین امر به معروف، امر به حضور در انتخابات است، گفت: در قانون بیش از 100 مورد جرم و تخلف انتخاباتی احصا شده و دستگاه قضایی به جرائم و تخلفات انتخاباتی بدون اغماض رسیدگی خواهد کرد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 26 بهمن ماه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی ویژه شهرستان های جنوبی استان کرمان اظهار کرد: امکانات دولتی بایستی به صورت عادلانه در اختیار نامزدهای انتخابات قرار داده شود و مسئولان امر برگزاری انتخابات باید بر این موضوع نظارت کنند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه هر کسی در هر جایگاهی اگر مخاطب یا ترییونی دارد این است که همگی را به شرکت در انتخابات دعوت کند، افزود: برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم یکی از مهم ترین مواردی است که برای جمهوری اسلامی اهمیت فراوان دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: با وجود گذشت بیش از 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران با شور و هیجان پای صن


برچسب ها: انتخابات - تخلفات انتخاباتی - حضور در انتخابات - انتخاباتی - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان کرمان - استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

امروز مهم ترین امر به معروف، امر به حضور در انتخابات است

امروز مهم ترین امر به معروف، امر به حضور در انتخابات است