مطالب مرتبط:
توافق امنیتی عربستان و پاکستان پشت پرده فعالیت تروریست ها در مرز ایران؟ | اظهارات وزیر سهمیه بندی شده عراق و ... | به پاکستان تفهیم شد که...
نقد کارشناسان بر گزارش انجمن تجارت الکترونیکی تهران چیست؟
تجارت
طرح های آبی سیستان؛ حل مسئله یا تجارت محرومیت؟! / جزییات و ابعاد جدیدی از پرونده فرماندار قزوین + فیلم
استخدام کارشناس آمار در کیان تجارت آژیراک در بلوار کشاورز تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:052024-01-21اقتصادي

مرز خسروی در زمینه تجارت با عراق جایگاه منحصر به فردی دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: مرز خسروی در زمینه تجارت با کشور عراق جایگاه منحصر به فردی دارد و باید زیرساختهای آن تقویت شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: مرز خسروی در زمینه تجارت با کشور عراق جایگاه منحصر به فردی دارد و باید زیرساختهای آن تقویت شود.

محسن کوشش تبار، امروز(اول بهمن) در حاشیه بازدید از مرز خسروی در استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران توجه به دیپلماسی اقتصادی با محوریت کشورهای همسایه را یکی از اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: عراق به عنوان یکی از طرف های تجاری ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در یکسال اخیر با پیگیری استاندار کرمانشاه اهتمام خوبی در زمینه توسعه مبادلات تجاری با عراق و فراهم کردن زیرساخت های لازم صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه مرز خسروی در زمینه تجارت با عراق جایگاه منحصر به فردی دارد، از پیگیری جدی برای سه خواسته مهم درباره این مرز خبر داد که مهمترین آن پیگیری طرح جامع مرز خسروی بود.

کوشش تبار با اشاره به اینکه ارتقاء ساختار گمرک خسروی از اداره به اداره کل نیز پیگیری خواهد شد، یادآور شد: موضوع دیگری که به محض بازگشت به تهران پیگیری خو


برچسب ها: هماهنگی امور اقتصادی - مرز خسروی - توسعه منطقه ای - کرمانشاه - امور اقتصادی - اقتصادی - هماهنگی
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی در زمینه تجارت با عراق جایگاه منحصر به فردی دارد

مرز خسروی در زمینه تجارت با عراق جایگاه منحصر به فردی دارد