مطالب مرتبط:
اوج گیری قیمت سکه ادامه یافت
اوج گیری قیمت سکه ادامه یافت
اوج گیری آنفلوآنزا در اصفهان
واکنش اسبقیان به اختلاف سرمربی و مدیرعامل استقلال
قول مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی در مورد استفاده از بازیکنان جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 20:202024-02-18ورزشي

اوج گیری تنش ها میان مدیرعامل و سرمربی صدرنشین لیگ برتر


با توجه به وضع قانون سقف بودجه، خطیر در جذب اکثریت بازیکنان موردنظر نکونام ناکام بود و همین مسئله باعث شد تا طرفین علیه یکدیگر موضع گیرند.

- با توجه به وضع قانون سقف بودجه، خطیر در جذب اکثریت بازیکنان موردنظر نکونام ناکام بود و همین مسئله باعث شد تا طرفین علیه یکدیگر موضع گیرند.

اوج گیری دوباره تنش ها میان مدیرعامل و سرمربی استقلال هم باعث دل نگرانی هواداران آبی پوش شده و هم استقلالِ صدرنشین را وارد بحران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوتبال 360، جواد نکونام در ابتدای فصل در حالی به عنوان جانشین ریکاردو سا پینتو انتخاب شد که در آن مقطع، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال بود.

نکونام برنامه های خود را به کریمی ارائه داده بود و امید به آن داشت که در فصل پیش رو بتواند همراه با مدیری که قراردادش را به امضا رسانده، کارش را پیش ببرد اما دوره همکاری نکونام و کریمی، دوام چندانی نداشت؛ چرا که 18 روز بعد از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال، حجت کریمی از سمتش کنار رفت و جای خود را به علی خطیر داد.

هواداران استقلال با توجه به دوران حضور خطیر در این باشگاه در کسوت معاونت و فعالیت هایی چون استخدام آندره آ استراماچونی و درآمدزایی از محل فروش اللهیار صیادمنش، امیدوار به روزهای خوب با او در دوران مدیریتی اش بودند و با توجه به چندین ج


برچسب ها: نکونام - مدیرعامل - استقلال - بازیکنان - صدرنشین لیگ برتر - کریمی - صدرنشین
آخرین اخبار سرویس:

اوج گیری تنش ها میان مدیرعامل و سرمربی صدرنشین لیگ برتر

اوج گیری تنش ها میان مدیرعامل و سرمربی صدرنشین لیگ برتر