مطالب مرتبط:
هوای سرد و بارانی در گیلان ماندنی شد
هوای سرد تا شنبه در اردبیل ماندگار است
تداوم هوای سرد و وزش باد در استان اردبیل
در هوای سرد با این راهکارهای ساده مریض نمی شوید
7 جاده به دلیل بارش برف مسدود شدند| جاده های 11 استان برفی و بارانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 15:202024-02-01اجتماعي

هوای سرد و بارانی در گیلان ماندنی شد


کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به ماندگاری هوای سرد و بارشی در این استان تا فردا (جمعه) گفت: هوای پایدار از شنبه هفته آینده مهمان گیلانی ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علاءالدین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد: نقشه های هواشناسی همچنان نشانگر استقرار توده هوای بارشی و سرد تا جمعه در گیلان است؛ بر این اساس شرایط برای ابرناکی و مه آلودگی هوا، بارندگی و وزش باد گاهی شدید ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و کولاک و احتمال رعد و برق مهیا می باشد.

وی با اشاره به خروج تدریجی سامانه سرد و بارشی از عصر و شب فردا (جمعه) از گیلان اضافه کرد: با خروج این شرایط جوی و شکل گیری جریانات جنوبی از شنبه هفته آینده، کاهش ابر، در ارتفاعات و دامنه ها یخبندان، در برخی مناطق جلگه ای و ساحلی پدیده مه تا اواسط هفته آینده پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: شهرستان بندرانزلی با حدود 117 میلیمتر بارندگی، شفت با 65 و لیفکوه فومن به ترتیب بیشترین بارندگی هایی 72 ساعت گذشته استان را به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه دمای هوا از شنبه تا اواسط هفته آینده طی روز بین هشت تا 10 درجه افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: اسب وونی تالش صبح امروز با پنج درجه سلسیوس کمترین و شهرستان املش با 10 درجه در 24 ساعت گذشته بیشترین دمای استان را به


برچسب ها: کارشناس هواشناسی - گیلان - هفته آینده - هواشناسی گیلان - هواشناسی - بارش - ارتفاعات
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد و بارانی در گیلان ماندنی شد

هوای سرد و بارانی در گیلان ماندنی شد