مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-05اقتصادي

شور انتخابات گیلان با 24 هزار رأی اولی


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری ویژه برنامه ها ویژه انتخابات خبر داد و گفت: 24 هزار دانش آموز گیلانی در انتخابات پیش رو رأی اولی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شناسایی 11 ملک مازاد در راستای مولدسازی املاک اظهار کرد: این املاک حدودا 157 میلیارد و 800 میلیون تومان ارزش گذاری اولیه شده است.

  وی از برگزاری امتحانات نهایی دهم، یازدهم و دوازدهم در خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت: در این آزمون 63 هزار دانش آموز در آزمون شرکت می کنند که تصحیح اوراق کاملاً الکترونیکی خواهد بود.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به گستردگی شبکه آموزش و پرورش افزود: نظام آموزش و پرورش استان گیلان اعم از کادر آموزشی و دانش آموزان قشر عظیمی از هموطنان مان را شامل می شوند و در همه عرصه ها نقش آفرین هستند.

  وی با اشاره به شمار رأی اولی ها در استان گیلان بیان کرد: 24 هزار دانش آموز گیلانی در انتخابات پیش رو رأی اولی هستند.

  مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از برگزاری همایش های بصیرتی و سیاسی، پویش های دانش آموزی، برگزاری میزهای گفت وگوی چهره به چهره و دیگر برنامه ها جهت افزایش مشارکت دانش آموزان در انتخابات پیش رو خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخابات گیلان با 24 هزار رأی اولی

شور انتخابات گیلان با 24 هزار رأی اولی