مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 12:452024-01-21سياسي

هشدار قوه قضاییه نسبت به کلاهبرداری شرکت های هرمی


در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه که به صورت سراسری امروز شنبه یکم بهمن برای همه شهروندان ارسال شده، آمده است: «فعالیت مجموعه های pcoin، - در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه که به صورت سراسری امروز شنبه یکم بهمن برای همه شهروندان ارسال شده، آمده است: فعالیت مجموعه های pcoin، adv، کلودماینر (cloudminer)، QT4 - AgiGPT و اربیت نتورک کلاهبرداری و هرمی است.

با سرمایه گذاری در آنها خطر از دست رفتن اصل سرمایه وجود دارد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با انتشار پیامک سراسری نسبت به کلاهبرداری شرکت های هرمی هشدار داد و اعلام کرد: سرمایه گذاری در این شرکت ها خطر از دست رفتن اصل سرمایه را به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه که به صورت سراسری امروز شنبه یکم بهمن برای همه شهروندان ارسال شده، آمده است: فعالیت مجموعه های pcoin، adv، کلودماینر (cloudminer)، QT4 - AgiGPT و اربیت نتورک کلاهبرداری و هرمی است.

با سرمایه گذاری در آنها خطر از دست رفتن اصل سرمایه وجود دارد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با سه اپراتور مخابراتی با هدف ارتقای آگاهی های عمومی و آشنایی مردم با نحوه درست استفاده از فناوری ها با محوریت کاهش وقوع جرم، تفاهم نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قوه قضاییه نسبت به کلاهبرداری شرکت های هرمی

هشدار قوه قضاییه نسبت به کلاهبرداری شرکت های هرمی