مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 13:502024-01-30بين الملل

تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی با آتش خودی


رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد آتش خودی علت کشته شدن تقریبا یک پنجم سربازانش در جنگ غزه بوده است و این حتی برای جنگ در مناطق غیرنظامی پر ازدحام درصد بالایی است.

- رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد آتش خودی علت کشته شدن تقریبا یک پنجم سربازانش در جنگ غزه بوده است و این حتی برای جنگ در مناطق غیرنظامی پر ازدحام درصد بالایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا فهرستی از اسامی 557 سرباز و افسر از جمله سربازان ذخیره را منتشر کرده که در جریان جنگی که ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه از هفتم اکتبر به راه انداخته است، کشته شدند.

از این تعداد کشته، گزارش شده است که بیشتر آنها در مرز با نوار غزه کشته شده اند و 220 سرباز از زمان حمله زمینی در داخل غزه کشته شده اند.

وب سایت ان بی سی نیوز گزارش داد: 36 سرباز از مجموع 220 سرباز اسراییلی که از زمان شروع جنگ زمینی غزه کشته شده اند به دلیل آتش خودی و حوادث عملیاتی کشته شده اند و به گفته کارشناسان، این تعداد بالاترین تعداد در تاریخ نظامی مدرن است.

ان بی سی نیوز گزارش داد: آتش خودی که منجر به کشته شدن سربازان اسراییلی شد شامل حملات هوایی و ترکش های مواد منفجره ارتش اسراییل بود.

برخی از آنها نیز توسط خودروهای زرهی زیر گرفته شدند یا به اشتباه شناسایی شدند و بر اثر شلیک گلوله های تانک و توپخانه جان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی با آتش خودی

تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی با آتش خودی