مطالب مرتبط:
فردوسی کیست؟ (از شاعر حماسه سرای ایرانی بیشتر بدانیم)
مبعث؛ اوج محبت خدا به خلق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 08:552024-02-08سياسي

خلق حماسه درعین نداشتن ها


خانم مسافر بانوی جهادی که پشت جبهه خدمت می کرد، می گوید: آن زمان امکانات نداشتیم، گاز نداشتیم اما آب را با هیزم به جوش می آوردیم و پتوها را می شستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان در کنار مردم جامعه خستگی مبارزه طولانی علیه رژیم پهلوی را از تن بدر نکرده بودند که بار سنگین تری بر دوش شان نهاده شد و مردوار وارد جبهه و جنگ شدند.

این بانوان از جنس جنگ و جهاد در کنار نقش جنگی، نقش حمایت و البته جلوه های همراهی این حماسه سازان در تهیه و تدارک اجناس و اقلام مورد نیاز رزمندگان و سربازان در نوع خود بی نظیر بود، ایثارگران که از جان و مال خود مایه گذاشتند و صحنه به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را خلق کردند.

*نقش کم نظیر بانوان در جبهه و جنگ حقیقتا نباید از نقش کم نظیر بانوان در سال های دفاع مقدس بگذریم به همین دلیل به سراغ خانم زهرا مسافر رفتیم، بانویی که از همان روزهای جنگ احساس تکلیف کرد و باوجود اینکه همسرش رزمنده  بود وارد میدان نبرد شد.

نمایی از همراهی بانوان در دفاع مقدس خانم مسافر در گفت وگو با خبرنگار فارس، می گوید: نمی دانم آن موقع ها 21 سال شایدم کمتر بودم، سال های  62 و 63 بود که فعالیت پشت جبهه را شروع کردیم.


برچسب ها: بانوان - به گزارش خبرگزاری فارس - خبرگزاری فارس - جبهه - به یاد ماندنی - فراموش نشدنی - پس از پیروزی
آخرین اخبار سرویس:

خلق حماسه درعین نداشتن ها

خلق حماسه درعین نداشتن ها