مطالب مرتبط:
دعوت رنگرز از 31 فرنگی کار به اردوی تیم ملی
برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در بوشهر + تصویر
چهره مورد علاقه اردوی تیم ملی
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برگزار می شود
دعوت 2 هاکی باز ایلامی به اردوی تیم ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 22:052024-01-27ورزشي

مازندران میزبان اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس از برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری در این شهر خبر داد و گفت: حدود 20 ورزشکار این رشته به مدت حدود 45 روز در این منطقه آموزش های لازم را فرا می گیرند.

- مجید رضوی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک 2024 در چالوس اردو زده است.

وی افزود: تیم ملی ایران مدتی است که به چالوس آمدند تا با برگزاری اردوی آماده سازی حضوری قدرتمند در رویداد های پیش رو مسابقات آسیایی ازبکستان – جام جهانی تایلند و المپیک پاریس داشته باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس بیان کرد: حدود 20 ورزشکار این رشته به مدت حدود 45 روز در این منطقه آموزش های لازم را فرا می گیرند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس گفت: این تیم از سوی مربی تیم ملی نواب نصیرشلال قهرمان المپیک و سهراب مرادی قهرمان المپیک و جهان نظارت و مدیریت می شود.

رضوی گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری، مسابقات وزنه برداری المپیک 2024 پاریس قرار است در بازه زمانی 17 تا 21 مرداد ماه سال 1403 در این کشور بر گزار شود.


برچسب ها: اداره ورزش و جوانان - تیم ملی وزنه برداری - شهرستان چالوس - ورزش و جوانان - اردوی تیم ملی وزنه برداری - رییس اداره - اداره ورزش
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران

مازندران میزبان اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران