مطالب مرتبط:
ساخت همزمان 6 شناور آتشخوار یدک کش در هرمزگان 
روش احداث اتاق نمک انواع روش های ساخت اتاق نمک
استقرار دفاتر توسعه گری در «ده ونک»؛ به زودی/ پیش بینی ساخت 900 واحد مسکونی در محله
امکان ساخت خانه یک طبقه برای معلولان خراسان جنوبی فراهم است
برنامه شهرداری برای ساخت و ساز در ده ونک | هدایت :900 واحد مسکونی ساخته خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 21:202024-01-21اقتصادي

ساخت 6 شناور آتشخوار یدک کش در هرمزگان


مدیرکل صنایع حمل و نقل ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: 6 فروند شناور آتش خوار یدک کش به صورت همزمان و برای نخستین بار در کشور به همت متخصصان داخلی در هرمزگان درحال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، روح الله ارجمندی مدیرکل صنایع حمل و نقل ریلی و دریایی وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در جریان بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس، با اشاره به اینکه این شناورها اوایل سال آینده به آب انداخته می شود، افزود: چهار فروند از این شناورها با قدرت چهارهزار و 400 اسب بخار و 2 فروند نیز با قدرت 6 هزار اسب بخار است.

  وی بیان کرد: این شناورهای آتش خوار به طول 33 متر و عرض 12 متر و در خطوط و تکنولوژی بالا بوده که دارای سیستم رانش پروانه 360 درجه است.

  این مسوول با اشاره به اینکه با ساخت این شناورها در داخل کشور وابستگی ما به کشورهای دیگر از بین می رود، اظهار کرد: ساخت شناورهای آتش خوار یدکش موجب افزایش ایمنی در صنایع فراساحل و سازمان بنادر و دریانوردی می شود  ایزوایکو از طریق خلیج فارس به آب های بین المللی و از طریق بندرعباس با استفاده از راه های زمینی، ریلی و راه های هوایی به اقصی نقاط دنیا دسترسی دارد.


برچسب ها: وزارت صنعت، معدن و تجارت - صنعت، معدن و تجارت - شناور - حمل و نقل ریلی - به گزارش خبرگزاری فارس - حمل و نقل - صنایع
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 6 شناور آتشخوار یدک کش در هرمزگان

ساخت 6 شناور آتشخوار یدک کش در هرمزگان