مطالب مرتبط:
آیت الله علیدوست: امام خمینی دل ها را با خود همراه کرد/ متأسفانه شاهد بسیاری از بداخلاقی ها در جامعه هستیم/ برخی تصور می کنند چون هدف مقدسی را دنبال می کنند مجازند هر کاری که می خواهند بکنند/ در برخورد با موضوع حجاب و امر به معروف حفره های تئوریک وجود دار
تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(س)- 1
تجدید میثاق اصناف، نهادها، سازمان ها و اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی(س)- 2
بازدید اقشار مختلف مردم از بیت امام خمینی (س) در جماران
تجدید میثاق اقشار مختلف مردم با آرمان های امام خمینی (ره )
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 11:202024-02-06سياسي

امام خمینی(ره) هندسه قدرت در جهان را تغییر داد


امام راحل توانست قدرت در جهان را تغییر داده و انتقال قدرت از غرب به شرق را رقم بزند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام راحل توانست قدرت در جهان را تغییر داده و انتقال قدرت از غرب به شرق را رقم بزند.

سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز سه شنبه در جمع علما و طلاب حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: پیروزی رنسانس و انقلاب صنعتی در اروپا با شعار کنار زدن وحی از جانب خداوند و تکیه بر انسان اتفاقی بود که سرآغاز اتفاقات بزرگی در تاریخ بشریت بود.

سلیمانی تصریح کرد: وضع کنونی دنیا به واسطه همین تفکر پوچی هست که بوجود آمده تفکر صهیونیستی غرب از همین اتفاق بوجود آمد؛ امروز ماشین کشتار غرب اسراییل سندی گویا برای انحطاط این تفکر مریض است.

وی افزود: شاید صدها میلیون کشته عدد کمی برای بیان جنایتی باشد که تفکر غرب صهیونیستی برخواسته از تفکرات پوشالی رنسانس بر سر مسلمین آورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رنسانس بسیار اتفاق مهمی در تاریخ بشریت است که باعث انحطاط بشر گردید؛ برای رخ دادن رنسانس ابتدا کتاب های مسلمانان ترجمه و مورد بررسی قرار گرفت و درست در زمانی که آگاهی به وجود آمد یهود این مسیر را منحرف و به سمت دلخواه خود منتهی نمود.


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - انتقال قدرت - تفکر - قدرت - سردار غلامرضا سلیمانی - سازمان بسیج مستضعفین - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) هندسه قدرت در جهان را تغییر داد

امام خمینی(ره) هندسه قدرت در جهان را تغییر داد