مطالب مرتبط:
فیلم | برگزاری آیین استقبال از آفتاب در محضر شهدای مراغه
فیلم| برگزاری یادواره نخستین شهید انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه
برگزاری جشن سَده در تهران (+عکس)
عکس | ویژه برنامه آغاز دهه مبارک در گلزار شهدای رشت
یادواره شهدای اطلاعات در اردبیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 01:152024-02-01سياسي

برگزاری یادواره شهدای مسجدسلیمان+عکس


دومین یادواره سرداران و 1200 شهید گلگون کفن شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، در آستانه برگزاری گنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان، یادواره سرداران و 1200 شهید گلگون کفن شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

این یادواره روز سه شنبه دهم بهمن ماه سال 1402 در آستانه دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و به مدت 3 روز در زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد و سردار شهید رضا شهنی فیض ادامه پیدا کرد.

روز نخست یادواره سرداران و 1200 شهید گلگون کفن شهرستان مسجدسلیمان اختصاص به دانش آموزان دختر داشت که دهه هشتادی ها و دهه نودی های مسجدسلیمانی در این برنامه معنوی شرکت داشتند.

همچنین جمعی از مسؤولان محلی از جمله فرمانده سپاه مسجدسلیمان در کنار دانش آموزان در نخستین روز از یادواره سرداران و 1200 شهید گلگون کفن شهرستان مسجدسلیمان حضور داشتند.

جمعی از عشایر غیور بختیاری نیز با لباس زیبای سنتی خود در کنار دیگر اقشار مردم در دومین یادواره سرداران و 1200 شهید گلگون کفن شهرستان مسجدسلیمان شرکت کردند.


برچسب ها: مسجدسلیمان - یادواره - برگزار - سردار - شهید - برگزاری - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای مسجدسلیمان+عکس

برگزاری یادواره شهدای مسجدسلیمان+عکس