مطالب مرتبط:
روایت مهاجم ژاپن از گل ایران؛ مغزم تکان خورد، نمایش مفتضحانه ای داشتیم
کتاب «مالک آسمان» روایت زندگی شهید صیادی منتشر شد
تیم فوتبال ایساتیس فارس مقابل آوای تهران شکست خورد
آوای ایرنا همدان/ مروری بر مهم ترین عناوین خبری دیار الوند در 14 بهمن 1402
مسافران از محورهای جایگزین به جای محور اندیکا-شهرکرد استفاده کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 11:002024-02-04فرهنگي

شهید شیرودی به روایت ویلنسل/ استفاده از آوای انسانی برای نمایش عمق فاجعه


مسعود سخاوت دوست از آهنگسازی دو فیلم سینمایی «آسمان غرب» «احمد» و چالش های آن سخن گفت.

- مسعود سخاوت دوست از آهنگسازی دو فیلم سینمایی آسمان غرب احمد و چالش های آن سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سخاوت دوست که امسال به عنوان پُرکارترین آهنگساز چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شناخته می شود، برای 2 فیلم سینمایی آسمان غرب به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی و نویسندگی امیرعباس ربیعی و رضا محبی نوری آهنگسازی کرده است؛ 2 فیلمی که ژانرهای متفاوتی دارند و ساخت موسیقی برای آن با چالش های مختلفی روبه رو بوده است.

همین موضوع بهانه ای شد تا با او به گفتگو بنشینیم که در ادامه می خوانید.

*شما در چه مرحله ای به پروژه آسمان غرب پیوستید؟ حدود 8 ماه پیش این پروژه در مرحله فیلمنامه به من پیشنهاد شد و حتی می توان گفت قبل تر و از مراحل ابتدایی در جریان این پروژه قرار داشتم.

*برای ساخت موسیقی متن آسمان غرب آیا کل فیلمنامه را خواندید یا بخش هایی از فیلم را دیدید؟ در حقیقت بخش قابل توجهی از پیش زمینه کار در همان مرحله فیلمنامه ساخته شده بود اما بعد از اینکه گفت وگویی با کارگردان داشتیم و اولین راف کات ها را مشاهده کردیم، تغییرات قابل توجهی در ارکستراسیون و ساختار ملودی صورت گرفت اما تم های اصلی در همان


برچسب ها: مسعود سخاوت دوست - فیلم سینمایی - آهنگساز - جشنواره بین المللی فیلم فجر - آهنگسازی - فیلم - سینمایی
آخرین اخبار سرویس:

شهید شیرودی به روایت ویلنسل/ استفاده از آوای انسانی برای نمایش عمق فاجعه

شهید شیرودی به روایت ویلنسل/ استفاده از آوای انسانی برای نمایش عمق فاجعه