مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 12:202024-01-28اقتصادي

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال 1402 بهتر بشناسیم


فرهای توکار آشپزخانه در سال های اخیر نقشی پررنگ در خانه های ما بازی کرده و جایگاه خود را به عنوان یک کالای اصلی تثبیت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مریک وان، خرید فرتوکار باعث می شود تا علاوه بر طبخ غذاهای خلاقانه و متنوع تر، از مدیریت کردن هزینه برای غذای بیرون، طبخ سالم و خانگی و همچنین ایجاد جلوه و نمای زیباتر در آشپزخانه بهره مند گردید.

فرهای موجود در بازار در دو نوع رومیزی (آون توستر) و توکار وجود داشته که در مدل های توکار شما با یک فر تمام عیار و کامل روبرو خواهید بود.

* مزایای فرتوکار _ بهره مندی از فضای بزرگتر مخزن و استفاده از حجم بیشتر طبخ _ مجهز بودن به برنامه پخت اتوماتیک پخت برای طبخ تنوع بیشتر غذاها _ بهره مندی از دو نوع کارکرد پخت برق و گاز از طریق المنت و شعله پخش کن _ توانایی پخت کامل تر و مغزپز کردن غذاها در داخل فر _ امنیت بیشتر در زمان استفاده و کارکردن کالا برندهای معتبر بازار برای فر توکار آشپزخانه به شرح زیر است: 1_ فراخوان 2_ فر توکار استیل البرز 3_ فر توکار کن 4_ فر توکار بیمکث 5_ فر توکار میلان 6_ فر توکار داتیس 7_ فر توکار آلتون 8_ فر توکار مسترپلاس 9_ فر توکار درسا 10_ فرتوکار اسنوا جدیدترین فرهای بازار در سال 1402 فرهای سری PRO اخوان اخوان که به بی رقیب ترین و اولین تولیدکننده تمام داخلی فر توکار در ایران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال 1402 بهتر بشناسیم

جدیدترین مدل فرهای توکار در سال 1402 بهتر بشناسیم